söndag 31 oktober 2010

Bröllopspremiär!

Nja, inte riktigt kanske, men ändå på något sätt. Förra året var jag på sju bröllop (inklusive mitt eget) och fem möhippor, så jag är en bröllopsveteran kan man säga. Igår var jag dock på ett som var mitt första som bröllopsfotograf, alltså den där som ser brudparet före alla andra och tar bilderna på dem som gift par innan de egentligen är gifta. De var så fina, så strålande och med en så där skön nervositet. Det kändes verkligen som en ära att ha den där uppgiften. Trots detta blev jag lite generad när prästen före vigseln frågade "Är det du som är fotografen?" "Nja, det är det väl många som är i och för sig", svarade jag. En dag hoppas jag kunna svara ja på den frågan. Än så länge har jag för mycket att lära.

Här är några av bilderna. Kommentera gärna!

/S








3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är, Sara!

    Jag gillar speciellt den med slöjan och riskastningen. Himla kul att få se ett urval, bara det att jag skulle vilja se fler. ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Du är så fantastisk, Sara. Vilka bilder!!!

    Jag tycker så mycket om alla bilderna, men så är det ju också jag som är bruden... Min man och jag utbrast JAAAA när vi fick se bilderna och det är högsta betyg det!
    Åå va jag är glad att du tog bilderna, du är verkligen professionell.
    Kram från den nyblivna frun

    SvaraRadera