onsdag 20 oktober 2010

Eat. Pray. Love.

Har varit på filmen "Eat. Pray. Love." med Julia Roberts. Hade inte läst boken innan, men jag visste vad den handlade om. Den var kanske lite lång, men jag tyckte mycket om den. Jag kan beundra människor som bara bryter upp från den trygga (inte alltid positiva) vardagen och gör något helt annat för att de inte är nöjda med livet som det ser ut. Jag försöker att vara så på så sätt att jag aldrig skulle vara kvar på ett arbete som jag vantrivs med, men det finns andra vägar jag skulle vilja prova som jag inte har vågat. Än. Men det kommer. Det kommer.

Först ska jag bara bli frisk från min förkylning.

/S

1 kommentar:

  1. Hej vännen,
    Jag gör alla mina kollage i photoshop, för jag förstod aldrig hur man gjorde dem sida vid sida. Lycka till!
    Krya på dig, bisous

    SvaraRadera