torsdag 14 oktober 2010

Glöm inte andas!

Om man tänker på det är det märkligt att vi människor behöver påminna oss själva om att andas ibland. Jag tillhör definitivt den gruppen som är dålig på att andas. Därför var jag på 75 minuters poweryogapass idag med inriktning på att ha rätt teknik. Jag kunde känna hur min andning blev bättre och djupare. Superskönt!

Min höst skulle egentligen handla om teater. Som den brukar göra. Som den har gjort de senaste åtta åren när jag har repeterat olika produktioner. I år blir det inte så tyvärr. Produktionen jag skulle vara med i har blivit nedlagd på obestämd tid. Först gick luften ur mig, men sedan tänkte jag att det kanske är ett tecken att jag ska ge mig tid till annat. Som eget skrivande, fotografering och träning. Yoga kommer bli en del av det. För den luften som gick ur mig behöver ersättas med ny. Andas in...och ut...

Lev! S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar