söndag 17 oktober 2010

Höstväder, håll dig kvar!

Den här helgen har det varit härligt, krispigt, soligt höstväder i Göteborg med underbara färger som sprakar som värmande eldar. Jag önskar bara att det blir samma om två veckor när jag har fått äran att vara bröllopsfotograf. Då vore det fantastiskt om alla färger fanns kvar. Det är en dröm jag har, att bli bröllopskoordinator inklusive allt från planering till fotografering när dagen är framme. Det här blir ett litet test, men även om det är ett litet bröllop så är det den största av dagar för Lisa och Björn så jag vill göra mitt bästa. Ska ut och träna lite under de två veckor som är kvar nu. Olika ljus, olika inställningar osv. Jättekul!

Här är två fotografier med bröllopsinspiration, ett som jag har tagit (det svartvita) från ett vackert bröllop på Lidingö och ett från vårt bröllop i Ödsmål taget av min vän Cecilia.

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar