torsdag 18 november 2010

Ibland är livet abstrakt...

...alltså till skillnad från konkret. Man vet inte riktigt vart man ska kanske. Eller så är det bara det att man är helt oplanerad och tycker om det. Det beror på hur man ser det. Jag tycker om att veta vart jag ska, men jag försöker lära mig att njuta av det oväntade.

När det gäller foto har jag verkligen fastnat för det abstrakta. Att ta foton som man inte riktigt ser vad de föreställer och kanske lägga på någon snygg effekt i efterhand. Upptryckt på en canvas kan det bli riktigt smakfull konst. Här är några exempel! Ser ni vad de föreställer?

Trevlig helg!

/S



1 kommentar:

  1. Wow, snyggt!! Jag ser månlandskap, jorden från yttre rymden och mossa..! Skulle bli schysst som 70x100 canvas. Skulle också gå att redigera i olika färgkonstraster.

    Tack för alla dina fina, välskrivna och roliga kommentarer.
    Saknar dig. Detta kanske är nya tidens brevväxling.
    Bisous

    SvaraRadera