tisdag 30 november 2010

London by night

Nu är vi hemma igen i det glittrande, svenska snölandskapet. Det må vara kallt, men dessa dagar är vårt land mycket vackert och den enda sorgen är väl att jag måste vara på jobbet när fotoljuset är som bäst. Får hoppas jag har tur så det håller i sig fram till helgen.

I London var det ingen snö, men rått och kallt. Som tur är kan man ju hålla sig inne (i affärerna). Eftersom vi var sparsamma och inte ville betala för incheckade väskor lämnade jag min kära systemkamera hemma för att spara vikt. Den kompakta är ju så mycket smidigare, men tar tyvärr inte lika bra bilder. Tycker ändå att jag fick några fina på all vacker belysning. Det är en av fördelarna med att resa till en sådan stad under julhandeln. Riktigt vackert och stämningsfullt!

/S





1 kommentar:

  1. London låter lovely!! Ängeln kommer från Jysk för 39pix är den din. Hurra för fynd! Men berätta inget för någon för det är så bra glöggpresent!
    Busous

    SvaraRadera