torsdag 30 december 2010

Ut med det gamla, in med det nya...

I morgon tar det här året slut. Det har innehållit både toppar och dalar, men överlag känns det som att det har varit ett bra år. Ett år att bygga på. Ett mellanår kanske på något sätt, men ibland behövs det år när man hinner hämta andan och fokusera blicken framåt. Den absoluta toppen det här året var bröllopsresan till New York i juni, en resa jag påminns om genom fotona som togs, minnena vi talar om, känslan som återkommer lite då och då i dagdrömmarna. En dal var att det inte blev någon repperiod under hösten som det brukar vara, men jag tror att det i förlängningen kanske kan bli till en topp i framtiden.

Nyårslöften känns inte riktigt rätt att avlägga, eftersom i alla fall jag blir extra besviken på mig själv om jag inte kan hålla dem. Som det där med träning till exempel. Dock skulle jag vilja sätta upp några inspirationspunkter för mig själv. Något att gå tillbaka till när inspirationen tryter och jag tappar bort min riktning. Fast jag skriver dem inte här. De är för mig tills de har blivit verklighet. Då kan ni få dela dem. Jag bifogar en bild jag tog i Central Park, New York i juni. Tolka den hur ni vill.

Jag önskar dig ett riktigt gott 2011 fyllt av kärlek, trygghet och uppfyllda drömmar!

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar