torsdag 13 januari 2011

H som i humör, härlig och honungssöt

Jag har tidigare visat bilder på många av de barn jag fotograferar, men det finns en liten tjej som nog har den största mappen i min dator. Jag har följt henne sedan hon föddes och hon är en linslus ut i fingerspetsarna. Nu har hon passerat sin tredje födelsedag och har fått ett humör som heter duga. Ena sekunden kan hon smälta havsisarna med sitt leende för att i nästa plötsligt brista ut i ett "AAAALDRIIIIG!!!" med en ilsken uppsyn. Det bästa är när man sätter på någon bra musik, då kan hon dansa i oändlighet med en utstrålning och ett uttryck som skulle platsa i vilken danstävling som helst. Här kommer några av mina nyaste bilder på min bästa modell. Storebror och mamma får vara med på ett hörn också. Saknar er!

Kram S










1 kommentar:

  1. Gudars, vilka vackra bilder! Duktiga du!
    Kram Anna

    ps. Tack för din kommentar. Snusk är alltid välkommet, speciellt från Samantha. ;)

    SvaraRadera