tisdag 25 januari 2011

Plötsligt händer det!

För tre månader sedan skrev jag här om hur mycket jag saknar att repetera. Igår träffade jag en regissör som jag gjorde "Stormen" med förra våren och blev erbjuden en roll i "Jeppe på berget". Jag ser så mycket fram emot att få utveckla en karaktär igen och just den här karaktären klär ut sig vid två tillfällen, så jag får möjlighet att verkligen spela ut "typer" och dialekter. Det ska bli kul och jag känner mig mycket inspirerad!

Nästa helg ska jag åka tåg till Stockholm och tillbaka ensam och då tänkte jag ta tillfället i akt att komma igång med mitt skrivande en gång för alla. Det har legat och grott länge nog nu. Fortsättning följer...

Här är ett par "självporträtt" via spegling i en tavla som jag tyckte blev lite kul.


/S


3 kommentarer:

  1. Grattis!! Mycket glad för din skull och bara lite avundsjuk.. ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis !!!
    Jag kommer att vara där och titta det vet du.
    Jag kommer också gilla det du gör, det vet du :)
    Kram
    M

    SvaraRadera
  3. Grattis =)
    Och kul att du kikade in hos mig så att jag hittade hit, jag följer så jag inte glömmer ;)
    Ha det fint!

    SvaraRadera