torsdag 24 maj 2012

Dag 24: "Guilty pleasure".

Jag vet inte hur man bäst översätter dagens tema. Kanske för att jag inte har så många laster. I alla fall inte några jag ser som laster. Däremot kan jag tycka att jag är beroende av att köpa och se på filmer. Sedan jag fick barn har jag knappt sett en hel film och vi har ett tjugotal som ligger osedda, men jag fortsätter ändå köpa. Påminner lite om min relation till böcker faktiskt. Jag älskar verkligen att se på film och jag ser gärna om dem igen och igen. Särskilt mysiga feelgoodfilmer eller böla-högt-och-snorigt-filmer. Det jag möjligtvis kan skämmas för är väl att jag med lätthet sitter inne en hel dag och ser på TV/film. Sådan är jag. Förlåt... =)

Fler av dessa "skuldtyngda" beteenden finns hos Kristina.

/S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar