tisdag 29 maj 2012

Dag 29: I ditt kylskåp.

Jag är verkligen ingen koka-soppa-på-en-spik-person. Jag har dålig fantasi när det kommer till matlagning och behöver ofta slänga saker ur kylskåpet. Inte särskilt miljövänligt och heller inget roligt att fotografera. Igår fick vi vår andra Linas Matkasse och den innehåller inte bara roliga recept, utan där finns saker jag aldrig annars skulle ha i mitt kylskåp och allt är beräknat att gå åt till recepten.

Till dagens tema har jag fotograferat något jag aldrig tidigare haft hemma som kom i kassen igår (fänkål) med något som för det mesta finns i mitt kylskåp och som jag har älskat sedan barndomen (messmör). Jag upptäckte att fänkålen är riktigt vacker att fotografera.

Fler kylskåpsavslöjanden finns hos Kristina som har annat att tänka på idag. Grattis igen!

/S




1 kommentar:

  1. Väldigt vacker!!! Betydligt vackrare än messmöret...

    Jag kan verkligen tänka mig att vandra med dig!! <3

    SvaraRadera