måndag 4 juni 2012

Dag 25 uppdaterad

Jag skrev ju här att jag höll på att sy lilla prinsessans dopklänning. Nu är den klar! Tadaa! Ville därför uppdatera inlägget med bilder på blåsan på begäran från diverse inbjudna vänner och släktingar som inte kan komma. Mönster, tyg och band är från Stoff & Stil och knapparna är från mormors gigantiska knappsamling som jag fick med mig hem senast jag var där. Roligt att ha med något gammalt. Nu är det bara några dagar kvar till den stora dagen och jag börjar redan bli gråtmild. Min lilla tjej ska döpas. Bäst att ta med näsdukar...

/S





2 kommentarer:

  1. Åh Sara, vad fin. Blir alldeles ledsen när jag inser att jag kommer att missa denna dag. (även om det känns som ett vettigt beslut, sörjer jag)

    Duktiga du! Den är så himla fin och verkligen ni med rött band och gamla knappar. Jag längtar tills jag får återanvända Esters klänning till Harry-san.

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Så fin och så duktig du är som syr den själv. Extra speciellt med mormors knappar - sånt gillar jag!

    Hoppas dopet blev riktigt lyckat (om det nu var idag?) och givetvis fälldes det en tår eller två. Dop är ju så fint!

    Kram.

    SvaraRadera