fredag 3 augusti 2012

Dag 3: Porträtt

När jag tänker porträtt, så tänker jag först på barn. Jag har tidigare skrivit om en av mina bästa modeller här och här. I helgen var hon på besök med sin storebror och deras föräldrar. Mitt bidrag till dagens tema får bli bilder på dem.




1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

För fler foton i utmaningen klicka vidare på alla deltagare här:
Saaraaa | Popetotrora | Barn och inredning | Affluenza | Sanzens byrålåda | Bellaninni | Blueberry road | Bella och Måns | Mest virkat | Tankebubblor | Rydgrens | Sandra Viklund | Annelie Thunberg |Interiörguiden | Full av tankar | Ella Evelina livet | Väster | lilla.u och instagram: llillau Fru Westman | Malin | Mamman pysslar | Peppar och vanilj och Instagram: tinasundling | Frida Instagram: fridavbg | Dagar med mig | Anna / Rackarungar Instagram: annasylvan | Kreativa mamman Steners blogg | Living next door to Alice Söderbodan | Livet med Ameli | Heja Harry |Ladyjen | Cicci Instagram: ciccan | Inredninspyssel | Augustifamiljen |Ingen vanlig dag


1 kommentar: