onsdag 1 augusti 2012

Ny utmaning, dag 1: Dagens...

Man kan inte säga att jag har varit så flitig här sedan den förra utmaningen, men det kanske betyder att jag fyller upp livet med viktigare ting och det är ju också bra. Nu är det dock dags för en ny fotoutmaning av Kristina - Ingen vanlig dag och jag ska försöka ta mig igenom en månad till. Dagens tema är just Dagens...inköp för min del. Som vanligt när min man går in i en butik för att köpa något, så är det jag som kommer ut med en påse. Idag blev det en fuskpälsväst på 75 procents rea och det är ju nästan gratis. Den blir bra i höst.




Månadens teman är:

1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 
För fler foton i utmaningen klicka vidare på alla deltagare här:
Saaraaa | Popetotrora | Barn och inredning | Affluenza | Sanzens byrålåda | Bellaninni | Blueberry road | Bella och Måns | Mest virkat | Tankebubblor | Rydgrens | Sandra Viklund | Annelie Thunberg |Interiörguiden | Full av tankar | Ella Evelina livet | Väster | lilla.u och instagram: llillau Fru Westman | Malin | Mamman pysslar | Peppar och vanilj och Instagram: tinasundling | Frida Instagram: fridavbg | Dagar med mig | Anna / Rackarungar Instagram: annasylvan | Kreativa mamman Steners blogg | Living next door to Alice Söderbodan | Livet med Ameli | Heja Harry |Ladyjen | Cicci Instagram: ciccan | Inredninspyssel | Augustifamiljen |

Ha det bra!

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar