fredag 17 maj 2013

Dag 17: Min kära vän

Min kära vän är en fena på det mesta. Faktiskt i stort sett allt hon tar sig för. Men det är inte därför hon är min kära vän. Nej, det är när hon inte åstadkommer så mycket praktiskt som vi är som närmast. När vi hittar de där ämnena att prata om eller har filmkväll och bara sitter tysta eller skriver långa brev om allt möjligt för att vi är för långt ifrån varandra för att ses. När allt som behövs göras är att bara vara i själva vänskapen. Bilden är dock från när vi faktiskt åstadkom något ytterligare tillsammans och vi hade SÅ roligt både innan med all planering och under tiden. Jag ser inte ut som att jag hade fullt lika roligt som Anna, men det är min fokusmin... (Mannen på bilden har inget med vänskapen att göra...) Pour toujours, Anna, ne c'est pas? Kärlek.


Länkar till fler kära vänner kan ni hitta hos Kristina.


/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar