tisdag 7 maj 2013

Dag 7: Drömmar

Drömmar är ett så stort ämne för mig. Jag har många drömmar, några som jag tror att jag kan förverkliga och några som jag inser blir svåra att förverkliga. Men varför sluta ha dem? Man vet ju aldrig. Jag tänkte dela med mig av några.

1. Jag drömmer om att spela teater på stora scener. Det ger tillfredsställelse att spela på små scener också, men det vore häftigt att prova på. Bilden är ifrån den senaste uppsättningen jag var med i: Mycket väsen för ingenting.


2. Jag drömmer om ett hus nära havet, att kunna ta kvällsdopp och sitta på altanen med doften av salt och tång i näsan. Bilden föreställer min brorson och är tagen förra sommaren.


3. Jag drömmer om att starta en egen verksamhet. Jag har hela affärsidén klar för mig, men tiden är inte rätt just nu. Men någon gång... Bilden är tagen i mars i år och får symbolisera den här drömmen. Helt enkelt för att jag gillar den.


I vårt badrum finns en tavla där det står: Hemma är inte där dina skor står utan där dina drömmar är. Fler drömmar hittar ni hos Kristina

/S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar