söndag 5 augusti 2012

Dag 5: Något jag fått/ärvt.

Något jag ärvt från båda mina föräldrar är kärleken till havet. Jag måste inte alltid bada, jag är snarare en riktig badkruka, men att vara vid havet ger mig ett lugn och jag tycker det är vackert i alla väder på olika sätt. Den här bilden är från tidigare i somras när vi var nere på bryggan för att ta ett kvällsdopp (inte jag...). Det var en av de första gångerna som lilla prinsessan såg havet och hon verkade fascinerad. Förhoppningsvis går arvet och kärleken till havet över till henne också.


/S

1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

För fler foton i utmaningen klicka vidare på alla deltagare här:
Saaraaa | Popetotrora | Barn och inredning | Affluenza | Sanzens byrålåda | Bellaninni | Blueberry road | Bella och Måns | Mest virkat | Tankebubblor | Rydgrens | Sandra Viklund | Annelie Thunberg |Interiörguiden | Full av tankar | Ella Evelina livet | Väster | lilla.u och instagram: llillau Fru Westman | Malin | Mamman pysslar | Peppar och vanilj och Instagram: tinasundling | Frida Instagram: fridavbg | Dagar med mig | Anna / Rackarungar Instagram: annasylvan | Kreativa mamman Steners blogg | Living next door to Alice Söderbodan | Livet med Ameli | Heja Harry |Ladyjen | Cicci Instagram: ciccan | Inredninspyssel | Augustifamiljen |Ingen vanlig dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar