måndag 6 augusti 2012

Dag 6: Min favoritplats

I förra fotoutmaningen skrev jag här på temat Favorit om min favoritplats. Den här gången blir det en än mer specifik favoritplats, nämligen en paviljong som ligger på en strandpromenad där i den byn. När jag var liten drömde jag om att gifta mig där. Så blev det inte. Men jag blev friad till där och det var inte fy skam det heller. Bilden är från förra sommaren då vi firade vår tvååriga bröllopsdag där.


/S

1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

För fler foton i utmaningen klicka vidare på alla deltagare här:
Saaraaa | Popetotrora | Barn och inredning | Affluenza | Sanzens byrålåda | Bellaninni | Blueberry road | Bella och Måns | Mest virkat | Tankebubblor | Rydgrens | Sandra Viklund | Annelie Thunberg |Interiörguiden | Full av tankar | Ella Evelina livet | Väster | lilla.u och instagram: llillau Fru Westman | Malin | Mamman pysslar | Peppar och vanilj och Instagram: tinasundling | Frida Instagram: fridavbg | Dagar med mig | Anna / Rackarungar Instagram: annasylvan | Kreativa mamman Steners blogg | Living next door to Alice Söderbodan | Livet med Ameli | Heja Harry |Ladyjen | Cicci Instagram: ciccan | Inredninspyssel | Augustifamiljen |Ingen vanlig dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar