söndag 13 maj 2012

Dag 13: I din väska.

Det här är nog månadens svåraste för mig. Jag tillhör nämligen den sorten som helst går utan handväska. Nu med barnvagn och allt som ska finnas i den är det i stort sett omöjligt, men även annars tycker jag att det är skönt att gå utan väska. Det är väl kameraväskan som oftast är med om det är något, men det blir svårt att ta bilder på vad som är i den om jag använder innehållet att ta bilden med...

Därför har jag tänkt utanför den berömda boxen (eller varför inte väskan...) och tänkt på resor. Jag älskar att resa och som även min syster påpekade igår inför sin tredje New York-resa, så älskar jag också tiden innan när jag planerar för resan. Jag läser på i guideböcker och tänker ut vart jag vill gå och vad jag vill se. Så i min väska när jag reser finns allt som oftast alla tips jag har tagit till mig på olika sätt. Ska jag då fota en guidebok för dagens utmaning? Nej, det blir tråkigt. Det blir några resebilder istället.

Fler deltagare i fotoutmaningen hittar ni hos Kristina.

/S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar